Klubber & foreninger

Administrationssystem til klubber & foreninger

Smart og enkel administration

 

Zakobo er et administrationssystem til klubber og foreninger, der samler medlemsstyring, betalinger og events ét sted. Med intelligent automatisering og brugervenlige værktøjer sparer I tid og får en mere strømlinet drift. Med vores fuldt integrerede administrationssystem til klubber og foreninger kan I håndtere alle administrative opgaver samlet i én platform.

Vil I opleve fordelene selv? Kontakt os eller book en gratis præsentation og se, hvordan Zakobo kan optimere jeres administration og digitale tilstedeværelse.

Så nemt kommer du i gang med Zakobo

Book en gratis præsentation

Vi starter med et gratis onlinemøde, hvor vi præsenterer Zakobo og viser, hvordan systemet kan gøre administrationen lettere i netop jeres forening, klub eller forbund. Mødet varer ca. en time, og I får en grundig gennemgang af funktionerne, så I kan se, hvordan Zakobo passer til jeres behov.

Administrationssystem til klubber og foreninger
arrow_step_1_v2
Administrationssystem til klubber og foreninger

Få et tilpasset tilbud

Efter præsentationen sender vi et tilbud, der er tilpasset jeres organisation. Vi tager udgangspunkt i de behov og ønsker, I har nævnt, så I får den løsning, der passer bedst til jer – uden skjulte omkostninger eller uforudsete gebyrer.

arrow_step_2

Opstartsmøde & onboarding

Når I har valgt Zakobo, sørger vi for, at I kommer godt i gang. Vi afholder et online opstartsmøde, hvor vores supportteam guider jer gennem opsætningen og sikrer, at alt fungerer fra dag ét. Vi tilpasser systemet til jeres behov, så I får en tryg og smidig opstart.

Administrationssystem til klubber og foreninger

Hvorfor vælge Zakobo

Erfarent team, skabt til foreninger og klubber

Med over 10 års brancheerfaring leverer Zakobo innovative og skalerbare SaaS-løsninger, der tilpasses kundernes behov. Vi kombinerer innovation, brugervenlighed og markedets bedste support med professionelle hjemmesider, så I får et system, der vokser med jeres behov.

Gør som over 350 klubber og foreninger – vælg Zakobo.

0 +
År i branchen
0
Dygtige medarbejdere
0 +
Brugere
0 +
Systemer

Hvad siger vores kunder?

4.6
powered by Google
Helle C.
11:39 18 Aug 25
Hvis jeg kunne så havde Zakobo fået ti stjerner. Det var nærmest som plug & play at komme i gang på deres platform. For mig som ikke har nogen it erfaring, har der været meget let at få etableret en hjemmeside, oprette hold og administrere medlemmer. Jeg synes det er mega nemt at arbejde med. Supporten er nem og hurtigt at få fat på. Hos dem findes der ikke dumme spørgsmål, hvilket jeg sætter stor pris på😜
Morten O.
08:41 15 Aug 25
Hos Zakobo oplever jeg altid en super god service, nåt jeg henvender mig til supporten. Ved flytning af system, er der altid enkelte spørgsmål, enten til opsætning eller til oprettelse af div hold. Men det er slet intet problem at få løst med denne support.
jesper A.
12:12 04 Jun 25
God og kompetent support i fm. opstart. Gav sig god tid til at forklare, hvordan systemet virker. Fik ligeledes hurtigt svar på efterfølgende spørgsmål, som blev stillet via mail.
Signe L.
07:17 26 May 25
Super god støttefunktion!
Bjørn N.
06:53 10 May 25
Har taget systemet i brug i starten af 2025, og efter en langsom start, med MEGET god support fra Zakobo, er det alligevel lykkedes på relativ kort tid at få systemet op at køre.
Samtidig syntes vi at vi får meget ud af at bruge det, så det er absolut godt "skruet" sammen.
Anbefalinger herfra! ...... til andre foreninger - bare kom igang!
Mads H.
13:01 08 May 25
Zakobo er en fantastisk platform og gutterne har virkelig styr på produktet og deres forretning. Vi har hos Quickpay haft stor glæde af vores samarbejde i mange år, hvor vi i fællesskab har leveret betalinger til flere segmenter af det danske foreningsliv. Hvis din forening mangler den perfekte platform til at håndtere ALT, så er det Zakobo, som du skal have fat i - kæmpe anbefaling herfra.
Marc K.
11:02 08 May 25
Virkelig fint samarbejde mellem TeamGym Aarhus og Zakobo, så den varmeste anbefaling til andre foreninger.
Hans Chr. H.
09:47 07 May 25
Anbefaling af Zakobo
Som bruger af Zakobo kan jeg varmt anbefale deres system til alle, der leder efter en pålidelig, brugervenlig og effektiv løsning. Jeg er imponeret over, hvor intuitivt og nem deres platform er, det gør mit arbejde både nemmere og mere struktureret, og så sparer jeg tid på de opgaver, der tidligere var besværlige og tidskrævende.
Derudover er kundeservicen i top – man får hurtig og kompetent hjælp, hvis man har spørgsmål eller behov for support. Det er tydeligt, at holdet bag Zakobo virkelig brænder for det, og man bliver altid mødt med venlighed og hjælpsomhed.
Zakobo! I får min varmeste anbefaling.
Brian Daniel M.
09:26 07 May 25
Medlemssystemet er brugervenligt og integrerer mange funktioner, der hjælper os med at spare tid, automatisere processer og gøre det nemt for frivillige at bruge. Derudover kan vi præcist angive, hvilke rettigheder vores forskellige brugere har, hvilket betyder, at flere kan få adgang til systemet på udvalgte områder. Vi oplever også en rigtig god service fra Zakobo.

Lars Bang – Holbæk Cykelsport

Vores kasserer spare mange timer i forbindelse med kontingent opkrævning, og kommunikationen

Elisa – LG Gymnastik

Opstarten er gået super nemt og vi har fået al den hjælp som vi har haft brug for med meget hurtige svartider

Helle – Swim Team Taastrup

Zakobo er let og intuitivt at arbejde i og jeg kan klart anbefale det til alle svømmeklubber

Rikke M. Nielsen – Hvidovre-Avedøre Rideklub

Hold kæft hvor er i gode, det er jo PERFEKT!!

Find den rette løsning – book en præsentation eller kontakt os

Book en gratis præsentation og oplev, hvordan Zakobo kan effektivisere administrationen. Har du spørgsmål eller brug for mere information? Kontakt os – vi er klar til at hjælpe dig!