Digelsgård Ridecenter & FHSR
Klubnavn & cirka antal medlemmer
Digelsgård Ridecenter i samarbejde med Fredensborg-Humlebæk Sportsrideklub (FHSR) - ca 225 medlemmer
Oplevelse af den gratis præsentation i rideklubben
Ærligt var vores forventninger til mødet ret begrænset, men efter en superfin præsentation og svar på alle vores spørgsmål, sad vi helt klart med en følelse af at rigtig mange ting hurtigt kunne blive meget nemmere for os, særligt rideskoledelen trak virkelig.
Hvilke udfordringer stod I med før skiftet til Zakobo?
Vi havde svært ved at få ryddet op i medlemslisterne og havde store restancelister samt medlemmer der ikke fik givet besked vedr. udmeldelse. Desuden er var vores udfordring at Digelsgård styrer rideskole og pensionærdelen, så klubben stod egentliglig kun med afholdelse af stævne og sociale arrangementer, og havde derfor svært ved at danne sig et overblik over hvem der var hvem af medlemmer.
Digelsgård Ridecenter, som jo bruger den meste tid i stalden, som vi hestemennesker nu gør, kæmpede med månedlige opkrævninger, at få et overblik over ventelister og evt. ledige pladser i rideskolen, samt vi manglede et godt system til at tjekke alle de manglende betalinger, og derudover savnede vi et effektivt kommunikationssystem mellem underviser/elev/digelsgård.
Hvordan har Zakobo hjulpet jer?
Vi har først og fremmest fået en flot og overskuelig hjemmeside, der er let at arbejde i.
Vi er stadig ved at få de sidste medlemmer kørt på plads med online tilmelding, men allerede nu fungerer kommunikationssystemet super, og sparer meget tid for os samt vi når ud til alle. Derudover er tilmeldingen for nye elever blevet meget nemmere og vi har langt bedre overblik over holdlister, vi er begyndt at bruge afkrydsninglister, så vi kan pladsoptimere holdene samt optimerer fordelingen af brug af elevponyerne.
For klubbens vedkommende vil de garanteret også blive en fordel at der nu er et samarbejde med DRF og Equipe!
Opstart & support
Supporten fra Zakobo har indtil videre været super! Hurtig respons, god humor og brugbare svar, derudover stor vilje til hele tiden at forbedre/tilpasse systemet i forhold til de udfordringer vi har haft undervejs.
Selve opstartsdelen med at få medlemmer og ryttere til at oprette sig online har taget lidt tid, faktisk en del tid… og egentlig ikke fordi det har været teknisk svært, det er nok mere det der med at vi gør bare som vi plejer… tilmeldingsproceduren for de helt nye medlemmer og ryttere der er kommet til har derimod været dejlig nem og nu er vi ved at have alle på plads og glæder os til at lege mere med de mere detaljerede funktioner :-)
Vil du anbefale Zakobo til andre?
Ja, det ville jeg helt sikkert!! Simon og Martin virker meget seriøse, og er en god forståelse for hvad ridesporten/rideklubber/ridecentre behøver af forskellige funktioner og velvilje til hele tiden at udvilke og tilpasse.
Christel Hennebjerre - Digelsgård Ridecenter I/S